Produktsupport & Trygghetsavtal
Produktsupport
Vi erbjuder våra kunder support på de produkter de köper från oss. För produkter som inte är våra, eller inte sålts från SLK Larmsystem, kan vi i vissa fall erbjuda support mot tidsdebitering. Detta kan t.ex. gälla utgångna produkter som RBC-centraler, S110-mottagare, RBS-06-sändare, m.m.
För de vanligaste, specifika produktfrågorna, kommer sektionen "faq (vanliga frågor och svar)" kontinuerligt att uppdateras. Kanske finns svaret på din fråga där?
Trygghetsavtal
För vissa produktgrupper finns tillgång till "Trygghetsavtal". Dessa avtal är framtagna för att kunna ge en kontinuerlig god support, garantera optimal funktionalitet och möjliggöra kontinuerlig vidareutveckling och produktunderhåll. Dessutom tillhandahåller vi ett reserverat lager med utbytesdelar och serviceutbyten som viks åt våra kunder som tecknat trygghetsavtal.
FAQ (Vanliga frågor och svar)
Fråga
Svar
Fråga
Svar
Fråga
Svar
Fråga
Svar
Fråga
Svar
Fråga
Svar